wtorek, 22 grudnia 2020

117. Sojowo na Boże Narodzenie... Harmon Candle, Bath Bullet, Flame of Żerań, Candela Scent, Wszystko ręcznie, Joyli, Witchy Tears Candles, Świece w słoikach, Oświeć mnie


Witajcie Kochani! :)


Moi Mili, to mój ostatni post w tym roku. Robię sobie przerwę :) Myślę, że zasłużoną w pełni, sami pewnie zauważyliście, że przez ostatnie miesiące natestowałam się tych świec sojowych- teraz mówię STOP :D To na pewno nie jest koniec, ale chwila głębszego oddechu.

W związku z tym pragnę życzyć Wam radosnych, rodzinnych, ale przede wszystkim zdrowych świąt Bożego Narodzenia, a żeby Nowy Rok 2021 przyniósł ze sobą promyki nadziei i szczęścia. Wszystkiego dobrego!


Harmon Candle Jabłko z cynamonem


Post rozpoczynamy zapachem klasycznym na ten okres, czyli jabłko z cynamonem :) Zwróćmy jednak uwagę na dość nietypowy słoik- ciekawie wygląda, nieprawdaż? Bardzo fajny pomysł z korkową zatyczką. Są kompozycja, cóż, no pachnie dokładnie tak, jak się nazywa- soczyste, czerwone jabłuszko dyskretnie okraszone cynamonem. Nie męczy, a pięknie otula i pozytywnie nastraja. Polecam nawet tym z Was, którzy za takimi kompozycjami nie przepadają- tak jak ja, a ten zapach okazał się być pozytywnym zaskoczeniem :) 


Bath Bullet Power of Orange


Zapach pomarańczy to nic nowego, ale w połączeniu z paczulą- to jest coś! :D Power of Orange pachnie z jednej strony soczystą pomarańczą właśnie, ale też wybija się tutaj jakaś "inna" nuta, nie jestem pewna jednak, czy to paczula, trochę inaczej jej zapach kojarzę. Niemniej jednak kolejne zaskoczenie na plus, bardzo niebanalny zapach, spodoba się miłośnikom owocowych aromatów :) Klasyczny słoik z grubego, ciemnego szkła i estetyczna etykieta dodają świecy uroku. 


Flame od Żerań Mandarynka & Chilli & Cynamon 


Skoro już w klimacie owoców jesteśmy, tutaj kolejna nieoczywista propozycja. Nutą chilli tak rzadko przewija się w świecach, a szkoda! Dodaje mega przyjemnego, pikantnego akcentu kompozycji, to taka kropka nad "i" :) Tutaj chilli towarzyszy mandarynce i cynamonowi. Efekt? Owocowy, pikantny, korzenny zapach, który chyba nie może się nie spodobać :) Jest soczyście, ale i właśnie "ostro" za zasługą papryczki, obłęd! 


Oświeć mnie 


Tutaj mam dopiero ciekawostkę i o ile nie chodzi o zapach, tak o wygląd świecy- no bo jak to, świeca bez słoika?! To możliwe, ta wypala się "do środka", pięknie podświetlając jej ścianki. Bałam się nawet dotknąć tego sojaczka, ale jak się okazuje- nie taki diabeł straszny :D Sam zapach to klasyk- pomarańcza z przyprawami korzennymi. Świeca wizualnie robi wrażenie, zapach nie jest nachalny, ale ładnie go czuć :) 

Pomarańcza z cynamonem 


Kolejną świeca o nietypowym wyglądzie słoja. Prześliczne, szklane naczynko skrywa w sobie subtelne nuty pomarańczy z cynamonem, czyli nadal pozostajemy w tym klimacie :) W wosku zatopiona jest kora cynamonu oraz anyżowe gwiazdki, także usuczony kawałek pomarańczy. Piękności! Niestety jest jedno "ale"- nie mam pojęcia, jakiej marki jest ta świeca :( Dlatego właśnie tak ważne jest umieszczanie etykiet, nawet najmniejszych albo i nalepek z nazwą firmy... Szkoda. Sama świeczunia jednak wynagradza ;) 

Świece w słoikach Japońska śliwa


Zmieniamy klimaty! Moi Drodzy, to jest sztosiwo i chyba mój faworyt spośród dzisiejszych świec- Japońska Śliwa. Subtelny, nieco perfumeryjny (?), kwiatowo-owocowy- przepiękny! Wyobraźcie sobie kwitnące drzewa śliwy- urocze kwiatuszki, powiew cieplutkiego wiatru, promienie słońca.. Ten zapach tak cudownie poprawia nastrój, przywodzi na myśl pierwsze, wiosenne dni. Przynajmniej ja tak odbieram ten aromat :D Zapach z gatunku tych bezpieczenych, można go podarować jako prezent, na pewno nie zamęczy :) Obłęd! 

Joyli Cukier puder 


Jak pachnie cukier puder? Na pewno nie tak, jak myślicie ;) Na próżno w tej świecy szukać jakiegokolwiek cukrowego ulepka, to zapach lekko pudrowy, lekko słodki owszem, ale w takim kosmetycznym sensie. Ja tutaj również wychwytuję świeże nuty, jakby jakaś bawełna? :D W każdym razie czuję tutaj "czystą", komfortową nutę. Świeca okazała się być zaskoczeniem, nie tego się spodziewałam, ale i nie zawiodłam się :) 

Wszystko ręcznie Ciasteczka


No to teraz coś słodkiego, bardzo słodkiego- maślane, kruche ciasteczka pokryte cukrową skorupką i nic więcej dodawać nie muszę :D Domowe, świeżo wyjęte z piekarnika, dobrze wypieczone- uwielbiam takie zapachy, ten polecam z całego serca głodomorom, ale nie na głodzie :D Zapach powoduje ślinotok! ;D

Candela Scent Ginger & Nutmeg


No i tutaj coś na czasie, świątecznego :) Świeca, która towarzyszy mi przy świątecznych przygotowaniach. Imir i gałka muszkatołowa- mogłoby się wydawać, że taki zapach będzie ciężki i męczący, ale nie jest. Owszem, tutaj wyraźnie wyczuwa się te charakterystyczne nuty przypraw, ale aromat jest na tyle klimatyczny, a nuty tak skomponowane, że nie ma się czego tutaj obawiać :) Na plus jest rozmiar słoja i klasyczny design :) Polecam, jeśli chcecie poczuć trochę klimat świąt :) 

Late Night Though Witchy Tears Candles


No i coś mrocznego na koniec :D Chociaż etykieta budzi lekką grozę, zapach jest milusi, słodziutki, waniliowo-karmelowy :) Kojarzy mi się trochę z waniliowym, maślanym kremem w połączeniu z masą krówkową, w każdym razie świeca idealna dla fanów słodkości :) Na uwagę zasługuje wspomniana etykieta- obłęd! Wosk jest z wierzchu ozdobiony, a kolor ma głęboko fioletowy, prawie czarny. Oj jest mroczno, no i kto by się spodziewał po tak prezentującej się świecy takiego słodziaka? :D



Ściskam, 
Martyna :) 









30 komentarzy:

  1. Ta świeca pomarańcza z cynamonem ma ciekawe opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza ma genialny słoiczek :) Życzę Zdrowych i Radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne świece - chciałabym je wszystkie, bo uwielbiam świece

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i udanej przerwy, czasem trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ta bez słoiczka naprawdę przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale dużo ciekawych rzeczy <3
    Kochana masz instagrama? :)
    Jeśli tak, napisz do mnie :*
    https://www.instagram.com/magiclovv/?hl=pl

    Mam fajną propozycje dla ciebie :D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne produkty! :)

    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym ten zapach ciasteczkowy :) Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mnie kuszą.
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przerwa jak najbardziej zasłużona, warto sobie takie od czasu do czasu zafundować :) Niech Ci się dobrze darzy, szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudnych zapachów :) Aż przez ekran czuję ten cynamon :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie propozycje brzmią bardzo zachęcająco :) Podoba mi się ta oryginalna świeca bez słoika ;p Szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zapachy są ciekawe, ale chyba najchętniej sięgnęłabym po Power of Orange, za to etykieta Late Night Though Witchy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tych świec, ale każda wydaje się być interesująca:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. co tam pachnącego dostałaś na Święta?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love these so much. So incredible seeing so creative brand.
    Background Removal Service

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow wszystkie prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ileż przetestowanych świec! Też ostatnio sięgnęłam po świece sojowe i jestem zachwycona. Niestety świeczek w swojej kolekcji mam nie za dużo, bo nie mam gdzie trzymać :D
    Obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile dobroci, WOW! Do tej pory korzystałam ze świec sojowych Domkove i byłam bardzo zadowolona, ale chyba czas sprbować czegoś nowego. Pozdrawiam serdecznie, życzę dużo dobroci i szczęśliwego Nowego Roku! 😘

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile dobroci :)
    Chciałabym wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. How many candles have been tested? I've also recently discovered soy candles, which I adore. I don't have many candles in my collection because I don't have anywhere to store them.
    Ghost Mannequin Effect

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger