środa, 26 sierpnia 2020

80. Chwila spokoju... Milk and Honey, Lavender Chiaroscuro


Witajcie Kochani! :)


Cóż za deszczowy dzień.. Ale ja tego potrzebowałam przyznam szczerze :) Wreszcie jestem pełna energii, mogę sobie odpalić świece i potestować kolejne marki bez obawy, że się ugotuję :D No właśnie, dzisiaj kolejna polska manufaktura świec sojowych, oraz kod rabatowy dla Was! :) Zachęciłam chociaż troszkę do przeczytania postu do końca? Mam nadzieję, że owszem :D


Milk and Honey Chiaroscuro 


Myślę, że nikt, kto kupuje najpierw oczami nie przejdzie obojętnie obok takiego cudnego słoika wypełnionego po brzegi sojowym woskiem o zapachu mleka z miodem- no przynajmniej ja :D Design mega wpasowuje się w mój gust, a sam zapach oczywiście również. Pamiętacie pewnie, że już kiedyś przedstawiałam Wam świecę o takim aromacie, ale tutaj sytuacja jest troszkę inna. Podobnie, mamy tutaj bardziej kosmetyczny wydźwięk kompozycji aniżeli "jedzeniowy", ale ja tutaj momentami wyczuwam nutkę wiśni.. Nie wiem, czy to mój nos fiksuje, ale czuję i już :D Kompozycja, zgodnie z zapewnieniem producenta, jest otulająca, bardzo odprężająca, najlepiej pali się ją wieczorem :) Słodycz, która nie przytłacza to idealne rozwiązanie dla tych, którzy nadmiernej słodyczy w świecach nie tolerują :) 

Lavender Chiaroscuro 


Mniejsza wersja pięknego słoiczka skrywa w sobie relaksujący, wyciszający zapach lawendy- ale bez obaw! Ta lawenda nie wywołuje migreny, co u mnie nierzadko się przy lawendzie zdarza. Jeśli lubicie charakterystyczny zapach lawendy, taki czysto ziołowy, to propozycja absolutnie dla Was! :) 

W obu przypadkach świece są wyposażone w jeden knot, aczkolwiek nie miałam problemu z tunelowaniem. :) Świece wytwarzane są ręcznie w małej manufakturze na pięknej Warmii :) 


Wasz kod - 10% na zakupy z hasłem zapachempisane ważny od dzisiaj, 26 sierpnia do końca roku (31 grudnia 2020). 

Chiaroscuro sklep



Ściskam, 

Martyna :) 


25 komentarzy:

  1. Zgadzam się, że nie da się obok takiego opakowania przejść obojętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej ona jest przecudna. Żal byłoby mi ją zapalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne opakowanie, zapach na pewno też 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie mistrzowskie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie odpaliłabym sobie, trochę relaksu było by jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko przejść obok takiego uroczego słoiczka obojętnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mleko i miód to totalnie nie mój zapach, strasznie nie lubię tego połączenia ani w kosmetykach, ani świecach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Omggg zapisuję, żeby kupić tą mleko i miód ajajajaj

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety, to nie zupełnie mój zapach. Jeść mleko z miodem mogę, ale taki zapach nie przemawia do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mleko z miodem brzmi naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przetestuję tę świeczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz rację! Ciężko przejść obok tej świeczki obojętnie, wygląda prześlicznie! Do tego ten zapach... Myślę, że by mi się spodobał na jesienne popołudnia i wieczory :) Zobaczę co tam jeszcze mają ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna i na pewno pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają uroczo! pewnie też świetnie pachną :)

    https://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczna :) chcociaz jakos nie jestm fanjka takich zpachow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie kupuję oczami! I chcę ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zauroczył mnie design tych świeczek :) zdecydowanie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudna, żal by mi było odpalić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wizualnie świetnie się prezentują te świeczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lawendowa brzmi dużo fajniej. Jakoś mleko i miód z natury wydaje mi się słodkim, mdłym zlepkiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku! Pisząc komentarz na moim Blogu zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych. To samo tyczy się obserwowania Bloga. Wszystkie Twoje dane są bezpieczne i używane jedynie w celu publikacji komentarza - w każdej chwili możesz mieć do nich wgląd - możesz też wnieść o skasowanie swojego komentarza lub jego zmianę.

Copyright © 2016 Zapachem pisane... , Blogger